U brevettu di u modulu di càmera Xiaomi pò cascata in cascata hè autorizatu

Cunsiglii Core: Tianeye check App mostra chì u 10 di marzu, Beijing Xiaomi Mobile Software Co., Ltd. applicatu per una patente di "un modulu di càmera è un dispositivu elettronicu" hè statu autorizatu.

U 10 di marzu, Beijing Xiaomi Mobile Software Co. hè stata cuncessa una patente per "un modulu di càmera è un dispositivu elettronicu", secondu l'App Visualize.

L'astrattu mostra chì u modulu di càmera in a patente include un quadru di cunnessione è una pluralità di lenti;a deformazione di cunnessione nantu à u quadru di cunnessione hè in a prima forma quandu u modulu di a camera ùn hè micca travagliatu, l'assi otticu di ogni lente hè parallelu à l'altru, i lenti multipli sò scavalcati, in a seconda forma quandu u modulu di càmera hè in u travagliu. statu, è l'assi otticu di ogni lente si sovrappone.L'applicazione cambiendu a forma di a deformazione di a cunnessione per cambià a pusizione relativa trà parechje lenti, staggere quandu ùn hè micca travagliatu, cascata in u statu di travagliu, utilizendu un modulu di càmera pò ottene una varietà di esigenze di ripresa, mentre chì assicura l'effettu di a camera, pò riduce. l'altezza generale di u modulu di càmera, è riduce u grossu di l'equipaggiu elettronicu.

asdzxc1 asdzxc2 asdzxc3

 


Tempu di post: 17-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!