U fornitore Apple Japan Display face ritardu in l'investimentu cinese

Un cartellu di Japan Display Inc hè vistu in a so fabbrica in Mobara, prefettura di Chiba, u 3 di ghjugnu 2013. REUTERS/Toru Hanai

U fornitore di Apple Inc Japan Display Inc hà dettu u venneri chì ùn avia micca ricevutu avvisu da un cunsorziu cinese-taiwanese annantu à un potenziale investimentu di 80 miliardi di yen ($ 740 milioni), aumentendu a pussibilità di un ritardu criticu in i soldi assai necessarii.

Un ulteriore ritardu di una iniezione di cash puderia suscitarà dumande nantu à a sopravvivenza di u fabricatore di schermi di smartphone malatu, chì hè statu culpitu da u rallentamentu di e vendite di l'iPhone d'Apple è un cambiamentu tardiu à i schermi di diodi emettitori di luce organici (OLED).

Japan Display hà dettu in una dichjarazione chì faria un annunziu dopu avè ricevutu avvisu da u consorziu, chì include u fabricatore taiwanese di schermi piatti TPK Holding Co Ltd è a sucietà d'investimentu cinese Harvest Group.

U cunsorziu hà righjuntu un accordu di basa annantu à l'accordu à a mità d'aprile, ma hà ritardatu a formalizazione per rivalutà e prospettive di Japan Display.

Pocu dopu à quellu ritardu, u cliente Apple accunsentì à aspittà per i soldi dovuti è u più grande azionista, u fondu INCJ sustinutu da u guvernu giapponese, hà offrittu di pardunà 44,7 miliardi di yen in u debitu.

Japan Display riduce l'attività di display di smartphone per piantà i flussi di liquidità è cerca di tagliate 1,200 impieghi.Hè ancu suspende temporaneamente una pianta di pannellu di display principale finanziata da Apple è chjude una di e linee in un'altra pianta di pannellu principale.

Queste misure di ristrutturazione puderanu risultatu in una perdita di quant'è 79 miliardi di yen per questu annu finanziariu chì finisce in marzu, a cumpagnia hà dettu sta settimana.

L'accordu di salvezza permetterà à i cumpratori di diventà i più grandi azionisti di Japan Display cù una participazione di 49,8 per centu, rimpiazzà u fondu INCJ sustinutu da u guvernu giapponese.

Japan Display hè stata furmata in 2012 cumminendu l'imprese LCD di Hitachi Ltd, Toshiba Corp è Sony Corp in un accordu negoziatu da u guvernu.

Hè diventatu publicu in marzu 2014 è valeva più di 400 miliardi di yen allora.Avà vale 67 miliardi di yen.

L'accordu farà di i cumpratori i più grandi azionisti di Japan Display - cù una participazione di 49.8% - rimpiazzà u fondu INCJ sustinutu da u guvernu giapponese.

Sblocca u vostru vantaghju cumpetitivu in una capa in rapida evoluzione.I nostri pacchetti venenu cun accessu esclusivu à u cuntenutu di l'archiviu, i dati, u scontu nantu à i biglietti per a cima è più Fate parte di a nostra cumunità in crescita avà.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2019
Chat in ligna WhatsApp!