Chì sò e dimensioni cumuni di i schermi LCD di cristalli liquidi?

U screnu LCD ùn hè micca straneru à tutti, perchè a nostra vita è u travagliu sò inseparabili da ellu.Ci sò parechji paràmetri tecnichi di schermu LCD di cristalli liquidi.In generale, prima di cumprà un schermu LCD, avemu bisognu di capiscenu i paràmetri di u schermu LCD, è poi pudemu sceglie un schermu LCD adattatu.Allora, chì sò e dimensioni cumuni di i schermi di LCD di cristalli liquidi?
1. Small size

Attualmente, a dumanda di display LCD di cristalli liquidi di piccula dimensione hè assai grande, è hè largamente usata in certi prudutti intelligenti è terminali intelligenti portatili.In seguitu, l'editore vi intruducerà à e dimensioni cumuni di schermi LCD di piccula dimensione: 0.7 inch, 0.97 inch, 1.45 inch, 1.7 inch, 2.0 inch, 2.4 inch, 2.8 inch, 3.1 inch, etc. Se ùn cunnosci micca assai circa l'industria lcd, duvete avè parechje dumande.Perchè a dimensione ùn hè micca un interu?In fatti, a dimensione hè ancu strettamente ligata à altri parametri.

2. Medium size

U schermu di cristalli liquidi lcd di medie dimensioni hè u più utilizatu, in fondu tutti i prudutti intelligenti ponu utilizà a schermu di cristalli liquidi lcd di medie dimensioni, cusì a so gamma di dimensioni hè ancu relativamente larga, l'industria di l'applicazioni è i prudutti implicati sò ancu di più. è a dumanda hè ancu alta.più grande.I risoluzioni cumuni di i schermi di cristalli liquidi lcd di medie dimensioni sò: 3,5 inch, 3,97 inch, 4,0 inch, 4,3 inch, 4,0 inch, 9,0 inch, 9,7 inch, 10,1 inch, etc. schermi di visualizazione.

3. Grande taglia

Di sicuru, in più di u schermu LCD di piccula dimensione è di u schermu LCD mediu, ci sò ancu schermi LCD di grande dimensione.Grandi dimensioni varienu da 10,1 inch à 100 inch.Attualmente, i schermi LCD di grande dimensione sò largamente usati in i prudutti di u cunsumu, cum'è tablette, notebook è televisioni.


Tempu di post: Jul-25-2022
Chat in ligna WhatsApp!