Guo Ming: Tianma hè a prima volta chì entra in a catena di fornitura Apple per furnisce pannelli HomePod di 7 pollici

L'analista d'Apple Guo Ming hà dettu chì aspetta chì Apple lanciarà un novu HomePod di cuncepimentu cù circa 7 pollici di pannelli nantu à u 1H24, cù Tianma cum'è u fornitore di pannelli esclusivi.

Apple pò lancià un novu HomePod cuncepimentu cù circa 7 pollici di pannelli in 1H24, cù Tianma cum'è u fornitore di pannelli esclusivi.

U HomePod equipatu di pannellu aumenta l'integrazione cù altri prudutti di hardware propiu, un cambiamentu chjave per a strategia di casa intelligente di a cumpagnia.

Vede a tendenza di crescita à longu andà di Tianma in a supply chain Apple positivamente.In u futuru, Tianma hè previstu di seguità u mudellu di crescita di BYD Electronics o BOE in a supply chain d'Apple, chì significa di principià da i prudutti di bassu livellu, aumentà gradualmente a proporzione di spedizioni è ghjunghje i prudutti standard più altu attraversu l'aghjurnamentu di capacità tecniche.Se i spedizioni vanu bè, u prossimu ordine Apple di Tianma puderia esse un pannellu iPad.

Tianma hà attualmente una capacità piena di u pannellu di telefuninu Android, è a so rata d'utilizazione di a capacità hè megliu cà i so cuncurrenti.Se sta capacità cumpleta cuntinueghja à 2H23, i rivenuti è u prufittu in 2023 puderanu batte l'aspettattivi di u mercatu.


Tempu di post: 17-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!